Monday, December 21, 2009

Redah-riadah Hujung Minggu


19hb Dec 2009..hujung minggu..trip telah dirancang..hampir semua anggota CrazyCaster turun..dah lama tak cast bersama..janji sebulan sekali..hari ini dimeterai..hehe..port pertama di tujui..jam 3pm apa lagi Redah-riadah la kami..


Port berpaya hitam ini amat berpotensi sekali..banyak sambaran yang kami terima..



cast ja bro..ikan berada di mana-mana..hehe..


hasil 1st..setelah banyak kali rabut..


cSamsul dengan hasilnya..


Kira-kira jam 5pm kami pun bergerak ke luar..nak pegi port lain lagi...

Di port keDua ini kami menyasarkan ikan haruan sebagai target..

Macam di port pertama..kena Redah-riadah lagi..sasaran haruan masih menjadi motif utama..tapi haruan yang dicari..lain spesis yang munculkan diri..hehe..


Toman juvenil yang tertipu dengan buyun..

Eheh..da toman di sini..bagus-bagus..belum sampai 10saat aku strike..cYasin pula strike..

Sah kami di area toman sekarang ni..
Mitos suda terbongkar..hehe..bila saja toman di naikan kami pun tukar senjata la..gewang-gewang killer untuk toman pun dilancarkan ke segenap posisi yang patut..


haruan cSamsul nak belajar menulis..hehe..

Banyak sambaran kami terima..tapi kejadian rabut tetap berlaku..semua kami menerima sambaran baik dari toman maupun haruan..kira-kira semua anggota happy la...cYasin menjadi betul di port ni..aku meliat ia terlepas ikan yang besar..maybe bapak haruan atau pun toman besar..sayangnya ikan nya tu rabut di tengah permainan..tapi tak apa..yang penting cuba lagi kan..


cYasin tak berjanggut..tapi toman ni minat cjanggut..

Redah-riadah kami hari ni kami tamatkan kira-kira jam 6.30pm..best bila dapat berkumpul sekali-sekala..walaupun sibuk dengan urusan kerja masing-masing tapi sudah janji di awal kata..sebulan sekali kita bersama..hehe..CHOW!!!...

No comments:

Post a Comment