Friday, December 25, 2009

HO-HO...X'mas..

25hb Dec 2009..cJack..cSamsul..cCeyroll n cNaan cuti..hehe..aku, kerja..Dorang plan mo main snakehead..plan dalam 6am..aku bangun jam 6.44am..apa lagi kalamkabut la aku kan ke port yang dijanjikan..hehe..sori aa gang..
 Sampai saja aku di port..haha cJack n cSamsul sudah naikkan ikan..


Hasil awal cJack n cSamsul..

Kami menerima banyak sambaran dari snakehead yang tengah cari sarapan pagi..tapi sayang tiada yang solid hook-up..
Puas kami cast di sini..cJack utara kan kami gerak ke port lain..
JOM-JOM..


2nd port..

Di sini..banyak jua stike yang kami terima..tapi hanya aku dan cSamsul saja yang berjaya menaikan ikan..


cSamsul pakai buyun..aku pula pakai eupro frog..


Puas bergasak..kami gerak lagi..nak ke mana?? hehe..
ikut saja bah..VROOOM!!!

Di port ketiga ni kena treking la..tapi..tak sampai berjam-jam..5minit saja..
Laju kami redah hutan..sebab jam dah dekat pukul 10am..


hasil ku di port ketiga..

Di port ni kami kehilangan banyak katak plastik..hehe..banyak raba dan rangas dalam air nya..




Operasi menyelamat katak plastik...(thanx Sam)

Kami sibuk casting cJack sibuk buat hal lain..hehe..
Apakan kau buat tu Jack?..
Nah hasil ya..



Gambar flora n fauna yang di rakam oleh cJack..
casting-casting jua..alam jangan di binasa,,

Jam 11am kami pun bergerak keluar..
Hehe..

5pm..aku pun da setle kerja..pa lagi layan Terminal la..oopss..cCeyroll mo belanja makan kedai macha..okay macha roti telor 4 teh o ping 4.hehe...bukan untuk aku sorang..untuk 4orang (cJack..cSamsul..aku n cCeyroll)..perut da isi..kami pun gerak la..
Di Terminal..sudah ramai caster lain pun turun (cuti kali aa)..mari gang kita casting beramai-ramai..kali ni Che Lam pula join da forum..Cast-cast punya cast..aku da miss 4x..cast lagi..miss lagi..miss..miss dan miss lagi..adui..panas nya hati..cast lagi..dan akhir nya..


hasil setelah banyak kali miss..
Nasib naik jua sekor..sambaran  da kurang..time ni gang da duduk borak-borak..hehe..HAH..teriak Che Lam..strike pun..


Hasil usaha gigih Che Lam..

Adoi penat hari ni..tapi berbaloi..hehe..jam 9pm kami pun gerak la pulang..
CHOW!!!


note: pada kawan dan pelawat blog ini yang menyabut X'mas..kami mengucapkan MERRY X'MAS n HAPPY NEW YEAR..HO-HO-HO..

No comments:

Post a Comment