Thursday, December 24, 2009

Keriangan Kembali..

24hb Dec 2009..6pm baru habis kerja..aku..cJack..cSamsul n cCeyroll plan mo buang masa kejap..so Terminal Ferry pun di tuju..hehe..dekat ja..tengah bandar..

cSamsul awal dah cast mantang-mantang balik awal)..hehe..aku da siap mo cast..cJack n cCeyroll masih menyiapkan senjata..so aku cast la..1st cast aku da miss..hehe..diam-diam dulu..2nd cast..POPP!!!...STRIKE!!! yes-yes..pa lagi kecoh la..hihihi..


hasil pertama..
Nah kecoh suda..time aku bergambar..cCeyroll sudah banyak kali miss...aku sambung cast balik...POPP!!!..STRIKE lagi...


2nd..
Time ni gang lain tak mahu lagi jurugambar..hehe..ikan da frenzy gila-gila..terpaksa cBibi(tunang cCeyroll) jadi
jurugambar(thanx Bi)..
Berkat cBibi jadi jurugambar cCeyroll STRIKE!!!..


       Lauk berkat bro..

Kami masih menerima sambaran..tapi miss saja..cNazli pula datang join forum..
Tiba-tiba POOP..sapa yang kena?.
.Eh cCeyroll lagi strike..


SYIOK ka bro? hehe...2nd catch cCeyroll..

Sambaran pun da makin kurang..aku pun da duduk tarik nafas isap nyawa..
Tiba-tiba kecoh lagi..apa lagi ni..
Hihihi..cCeyroll ter by cast ketam..


Ketam yang terbelit braided cCeyroll..

Sambaran pun dah takde..kami pun berkemas  pulang dalam jam 8.30pm..
CHOW!!!


No comments:

Post a Comment