Saturday, February 6, 2010

Two In One..


One..4hb Feb 2010..Pagi lagi cSaaB(miri) bangunkan aku..hehehe..hari ini cSaab mahu ajar aku main fly..jom-jom..port tarpon akta rahsia kerajaan di tuju..dalam jam 8am aku sampai, cSaaB sudah sedia menunggu..kami menyediakan peralatan tempur..yang best sal port ni ialah sekala tarpon dari 500g-1+kg..tapi yang kurang best nya..tarpon di sini dah masuk universiti..payah betul nak pujuk makan gewang..pasal itu la kami jadikan medan ujian untuk fly..kita liat nanti sapa yang kena..hehehe..
cSaab pun mula melayangkan fly..aku just tegok dulu..hehehe..belajar..
sedang cSaab melayang-layang..aku pun ronda la..hehehe..cari Snakehead....BURRR!!!..aku pun berteriak "Kena ka SaaB?".."Miss Mir" balas cSaaB..
aku berhenti cast kajap..kali ni memerhati kan lagi cSaaB melayang..BURR!!! lagi..orait cSaaB on..aku pun merakam la cSaaB melayan tarpon yang meronta-ronta..

Nice one Bro..

solid hookup..

bye-bye..

jam 10am kami pun gerak la..cSaaB mahu sudahkan tugas nya lagi..jam 2pm dia ni nak balik ke Miri sudah..

FIN

Two..6hb Feb..Kami kembali ke terminal..mahu test csamseng..
yang kurang nya aku pula terlepas Frenzy time..sampai saja ku di sana cBob Keracunan sudah jadi hero Tamil..hehehe..

hero tamil harini dengan samseng pertama nya..

2nd Catch..

jam 8pm kami pun pulang beramai-ramai..hehehe..esok serang lagi..

CHOW!!!

No comments:

Post a Comment