Sunday, February 14, 2010

ANG-pau..

14hb Feb 2010.

hari ni ada pertandigan mancing di tempat aku...

oleh kerana free dan bebas..aku n cBob pun join la..tapi pertandingan ni close untuk penduduk-penduduk kg Bebuloh.Belukut n Sg Buton..

semua perserta menggunakan umpan semulajadi sebagai taruhan..aku sama cBob pula layan 100% umpan palsu..hehehe..Just for fun and happy casting..


hasil tangkapan di monopoli oleh talapia...

kami apa cerita??..hehehe..aku berjaya mendapat sekor haruan seberat 600g..cBob pula hanya kena misskol...


 ni lah satu-satu hasil ku..

hasil ku yang terKERING..(sorry bro..no CnR today)..

dan dengan hasil ku itu aku berjaya mendapat 1st place..ada jua ANG-pau  dan boleh  tambah gewang lagi..
hehehe..
FIN

Petang nya jam 5pm kami on lagi cast di terminal..just for another happy casting..
sukses jua..dua ekor samseng berjaya kami tumbangkan...

Jack bersama tangkapanya

ini pula hasil ku...

CONG XI FA CAI....
CHOW!!!

No comments:

Post a Comment