Sunday, January 10, 2010

New Heaven..

5hb Jan 2009..Aku telah diajak oleh satu gang caster baru mencuba satu port yang mereka katakan masih "Dara"..maka bergerak la aku bersama mereka ke port itu..dan menurut kata mereka..ikan-ikan di port ini masih belum sekolah lagi..mereka telah pun berjaya menaikan M.J dan Barra juvenil di port ini..ini yang membuat ku bertambah geram hihihi...




Panorama lubuk rahsia...
aku yang awal nya skepital tentang kedaraan port ini mencuba spinnerbait..hahaha..port cam lubuk haruan..
tetapi langsung tiada sambaran..bosan dengan spinnerbait aku menukar gewang lagi..nak try top water pula..skiterpop saiz 5cm ku pilih..gewang ku hantar ke tempat-tempat yang ku rasa berpontensi..POP!!!strike..baru sekali cast da kena..


cBulan yang menjadi ikan pertama ku di port ini..

AHAHA...lepas aku menaikan cbulan ini..aku teruskan cast di zon strike tadi..biasa nya bulan ni jenis ikan yang berkumpulan..aku menerima srike lagi..tapi rabut..rabut..rabut..hehehe..betul lah iakn di sini buta gewang..untuk ke sekian kalinya aku skiterpop ku di sambar lagi..aku melayan ikan ni..ketika hampir ke tebing baru la nampa kelibat ikan nya..hah..rupa nya cM.J..M.J ni cam tahu saja aku mahu cast n release..kerana ianya terlucut..hahhaa..sayang..jam pun dah dekat 6.30pm..hari dah gelap..hehehe..besok pagi aku datang...CHOW!!!

No comments:

Post a Comment