Friday, January 1, 2010

010110..HI-HO Let Go..

01hb Jan 2010...komplot di rencana..area di pilih..masa ditetapkan..6.30am gerak..hahahah..rupa nya aku yang lambat tergerak dari katil..apa lagi miss la trip pagi hari pertama awal tahun ni..argghh..rugi nya..
trip tadi pagi cuma dikelola oleh cJack..cSamsul n cCeyroll..aku Zzzzzz layan dengkur..hihihi
Pagi ini cSamsul jadi hero..beliau telah berjaya menaikan cSnakehead idaman..


Haruan yang menjadi ikan pembukaan cSamsul untuk tahun 2010..syabas bro..


bye-bye..


2nd catch cSamsul..sekor toman bujang..


 diCatch..Photo..n release kan..

Aku tak tahu mereka ni habis jam brapa...so jadi pelapor saja lah untuk trip pagi..
Tapi hari ini kan cuti.. trip petang pula dirancang..mana nak on?.. kalau pagi main freshwater..petang kami plan saltwater pula..aku on..haha..jom gerak..
Port di pilih di tujui..jam dah masuk 2.30pm..mari layan..
Kali ini aku menyertai cJack..cSamsul..cSean..dan cCeyroll..


Makan..Lepak..Casting..hehehe
Kami melancarkan cast bertubi-tubi di area-area sasaran..namun hasil masih lagi zero..
air agak tinggi dan keroh..hemtam saja la kalo ada rezeki la..
Baik jua da cCeyroll jadi pak "BANAAAR"..riuh la kami dalam hutan bakau ni..hehehe..ikan pun turut buat lawak..tak mahu makan..BANAAR!!!!..hihiiihihi


Sport Car Kami..hehehe!!

Kami cast dalam suasana yang ceria walaupun ikan-ikan di air buat lawak bodo..
"BANAAR"


my 1st fish for 2010..syukurla

Aku yang suda malas-malasan casting..memain s.p di gigi air..TUP-tup kena sambar oleh baby cuda..betul-betul di gigi air..hahaha..nasib-nasib..ada jua lesen pertama tahun ini..hehehe..

kami sambung cast tetiba ada sorang member kami terkena strike..apa ikan nya?..macam sangkut harta karun saja..apa tu..hehehe..jeng-jeng-jeeeng..


"harta karun" sapa kan ni?(buang la benda ni di tempat yang sepatut nya..bukan kat sungai)

puas cast.. 6.30pm kami pun bergerak kena ayam baris di Warung Petima..Layan perut laaa..hehe..
CHOW!!!

No comments:

Post a Comment