Wednesday, June 16, 2010

Lalatan vs Gewangan...

10hb...hari ini tugas berkilo-kilo ku selesai lebih awal...
hehehe..apa lagi jam  4pm aku gerak la secara solo ke lapang sasar...
baru saja aku menyiapkan kelengkapan cJack pula call..mana??..tanya nya..
sini la..jawapku..
dan kali ini aku disertai bersama cJack n cBob..
awal lagi cBob komplen...air deras ni..ikan apa kan makan...
aku sama cJack relax saja...hihiihihi
cJack n cBob bersenjatakan gewang-gewangan...
dan aku pula menggunakan bulu-buluan...hujan renyai mula turun...
let begin...
aku cuma striping yang perlahan saja..kerana air yang deras menghayutkan umpanku dan mengayakan kan nya seperti anak-anak ikan yang hanyut...dan belum lama aku melayang..aksi pun bermula...

1st catch...

2nd...

cJack bersam tarpon yang menyambar maria pop 5cm nya..

3rd..umpan fly ku tersangkut di perut nya...

dan yang terakhir hari ini...
 kala ini hujan mula turun dengan lebat nya..so apa tunggu lagi...
balik la...

CHOW!!!

No comments:

Post a Comment