Friday, November 27, 2009

Kami datang lagi...

22hb Nov 2009..CrazyCaster (aku, cJack, cSamsul dan Che Lam) datang lagi..Kami start dalam jam 3pm..


Hot Spot..
Aku, cJack dan cSamsul bergerak masuk lebih dalam lagi..Che Lam tinggal d Hot Spot, dia seronok tegok banyak toman main kat port tu..



Samsul memulan aksi pertama..tewas jua haruan..
 cJack berusaha tekun..hehe..ada group anak toman d port ni..






anak-anak toman yang rakus makan besi..hasil usaha cJack..

Aku dan cSamsul terus cast haruan..Tiba-tiba cJack berteriak..HAH!!TOMAN-TOMAN!!!!



Mama Toman cJack..4kg..pakai Altima spoon SeaHawk



Set Cast cJack..



CATCH..PHOTO and RELEASE..

ADOI!!..member lain da strike ikan (Che Lam pun da strike toman tapi lepas)..aku masih zero..aku usaha lagi..



hehe..kena jua ku haruan..

Kami teruskan cast di port haruan tu..banyak strike..tapi semua malu nak bergambar (terlepas la) hehe..
Trip ni kami stop dalam jam 6.30pm..pa lagi pi minum la di Bukit Kalam la..hehe..CHOW!!

1 comment: